Kada početi?

Veslanje spada u jedan od fizički najzahtjevnijih sportova, ali je na svoj način specifičan, te ga nema smisla uspoređivati sa nekim drugim sportovima što neki često rade (npr. triatlon, trčanje i sl.).

Jedan je od rijetkih ekipnih sportova koji ne uključuje loptu.

Djeca kroz tjelesnu aktivnost i sport uče o važnosti vježbanja, prihvaćanju izazova, sportskom duhu, ali i o tome kako je suradnja važna radi postizanja zajedničkog cilja. Roditelji često dvoje o tome koji sport je primjeren za dijete, a iako ponekad djeca sama kažu što žele, nužna je roditeljska pomoć u odabiru sporta.

Zašto trenirati veslanje?

Zašto odabrati veslanje za svoje dijete?

Veslanje kod djece razvija:

  • snagu
  • posvećenost
  • odlučnost
  • ustrajnost
  • fokus

Od samog početka ovo je sport za koji je potrebna određena doza ozbiljnosti i discipline. Poželjno je da se djeca počnu njime baviti u 13-14, iako mi uvijek primamo i mlađe i starije.

Genetske predispozicije kao visina, snaga ili osjećaj za ritam su vrlo korisne za vrhunske rezultate, ali karakteristika koja garantira uspjeh jest upornost.

Pozitivni učinci veslanja: 

  • poboljšanje općeg zdravstvenog stanja,
  • razvoj mišićnog sustava i motoričke sposobnost, jer povećava aerobni kapacitet i aktivira čak 87% mišića u tijelu (što se postiže na malo kojoj aerobnoj spravi),
  • karakterizira ga velika potrošnja energije, jer topi od 600 do 1000 kalorija u 60 minuta.
  • zglobovi pri veslanju ne trpe udarce,
  • a važno je napomenuti da nas veslanje jača i mentalno.

Je li veslanje za djevojčice?

Sve više i više djevojčica odabire veslanje. U našem klubu smo ponosni da imamo nekoliko desetaka djevojčica i djevojaka.

Veslanje stvara uspješne ljude!